Ama…

Kapkaranlık bir mekan, sadece sahne ışıkları var. Sevmekten Kim Usanır çalmaya başlıyor. Yanı başında sevdicek. Saçma sapan konuşup gülerken şarkının sözleri girdiğinde o baktığı için, yüzde hafif bir gülümsemeyle, gözlerine bakarak “sevmekten kim usanır” demek.

Bunu hiç yaptınız mı?

Ölmeden önce yapılması gereken şeylerden biri olmalı bu sanırım, bu gece öyle düşünüyorum; artık tamamen bütün duygularınız şeffaf olduğu, o her şeyi bildiği için saklayacağınız hiçbir şey olmadığı bir durumda yapılabilecek en güzel şeylerden biri kesinlikle.

Ha sonrasında, oradan ayrılmak zorunda olduğunuz için, Ağla Sevdam gibi harika bir şarkıyı dinleyememek başka da, tam kapıdan çıkarken “ben sana çok aşığım” diye bağırmak da hoş mesela. Bu da yapılmalı.

Şu an gerçekten nedense rüya görmüş de uyanmış gibiyim ve yarına nasıl çıkacağımı bilmiyorum. Sadece çok seviyorum, ondan eminim.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ama…

  1. Paylaşıma şapka çıkartıp o güzel şarkıyı tekrar dinliyorum efem😉

Leave a Reply

