Hepiniz buraya toplanın gençler. Radiohead geldi.

JGHDRUGHSFJIRGJTHJKSKKBJKTŞSJNHTJBNTJKNBJKFNJDHS
Ben kendimi cumartesi’ye hazırlamıştım “it’s gonna be a glorious day” moduna bile girmiştim noldu şimdi?
Şu aşağıdaki oldu.

Bir şeyler yazacağım ama gülmeyi bırakırsam yazarım. Evet ehem ciddi olalım. Şimdi şey 14 Şubat’ta bu hayvanlar albümün çıkacağını söylediler ya aman aman aman aman öyle güzel sevgililer günü olmamıştır yani. Beş gün kalmıştı az kalmıştı hemencecik geçer giderdi falan derken.

Sabah kalktım açtım dizi neyin izledim falan. Alelade bir sabah. Feysbuk’a baktım sonra. AMAN TANRI’M Radiohead sayfasına bu vidyoyu koydular GÖZÜMÜN ÖNÜNDE. Kaçmaz direk indirdim anında bütün ayrıntılar sözler her şey cepte, şimdi yinelemeye aldım diğer şarkılar gelene kadar böyle dolaşacağım. Mutluyum gençler.

Evet internationally çıldırdık. Ne var?
Tamam şimdi beni yalnız bırakın. Bu ritmde kaybolmak falan istiyorum.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

12 Responses to Hepiniz buraya toplanın gençler. Radiohead geldi.

  1. biliyodum, biliyodum! vidyoyu facebook'ta gördüğüm anda bunu Fixing A Hole gibi leziz bir ana başlık altında göreceğimden adım gibi emindim.🙂

    albüm çok fena gibi! ne diyelim hayırlı uğurlu olsun, adamlar bi ev daha yaptırsınlar kendilerine, yakışır.

  2. Kaçıncı kez dinliyorum bilmiyorum. Kart neyin probleminden tüm albümü indiremediğime yanıyorum, youtube'a falan koysalar bari diğer şarkıları. Böhü ağlarım ya.

  3. Olric says:

    oh god oh god oh goddd.

  4. Hepsini dinlemek istiyorum. Aklımı kaybedicem birileri bana tüm şarkıları göndermeli.

  5. Nida Ersin says:

    Bayağı reklamsayon boyutlu Radiohead.
    Bu arada sevenleri de çoktur muhakkak, lakin bizde ne ses ne görüntü mevcut, Almanya'yı pek ilgilendirmiyor nedense.:)

    Dieses Video ist in deinem Land nicht verfügbar. Learn more.
    Das tut uns leid.

  6. Aquamarine says:

    Lütfen demeyelim öyle, Radiohead candır diyorum, sevilmezse olmaz diyorum, ne yaparlarsa yapsınlar ayılıp bayılın, baştacı yapın diyorum. Boşuna konuşmuyorum. Şu ergene bir kulak verin lütfen. :):)

    Klip olay olmuş yanlız, ne güldüm ya.🙂
    Ayrıca diğer şarkıları bende dinleyemedim, bir hayırsever, Radiohead candır diyen bir abim bir ablam bana yardımcı olsa ne iyi olur. Ne iyi olur.🙂

  7. BEN BÜTÜN ENGELLERİ AŞIP ALBÜMÜ DİNLEDİM AQUA, yardımcı olabilirim sana🙂

  8. Aquamarine says:

    Yardımcı olmanı tüm kalbimle istiyorum, ömür boyu severim seni. :):)

  9. Nida Ersin says:

    Şimdi ben yardım edemiyorum diye beni sevmeyecekmisiniz yani? Kızlar bu kadar hobi-matiz olmayın! olmayalım:):)

  10. Aquamarine says:

    Yoo, seni de severim ama onu daha bir başka severim. Bağrıma falan basarım. Hiç bir art niyetimde olmaz hani.😀

  11. Hahahah burda hepimiz birbirimizi seviyoruz lölölüee🙂

  12. Nida Ersin says:

    ehuehu heu! ya ya hem seviyoruz hem üzüyoruz radiohed'da vesile oluyor. candır cannn, beni yatağa düşürüncede can alan olacak bu gidişle:'((

Leave a Reply

