Sıkıntıdan izdivaç programı izledim.

Geçen filmlerden kitaplardan sıkıldım, açtım ciddi ciddi Zuhal Topalla izdivaç izledim başından sonuna kadar. SIRF GÜLMEK İÇİN. Karnıma ağrılar girdi. O kadar aksiyon sahibi bir film izlememişimdir mesela ömrü hayatımda.

Şimdi şöyle, 40 yaşlarında hoş bir bayan var. 6 çocuğu varmış, birkaç tane de torunu. Evlenmek istiyormuş gelmiş. Bayadır da ordaymış anladığım kadarıyla. Bu hatuna bir talip gelmiş bir hafta önce mi ne. Eli yüzü düzgün safçana bir çocuk.

-BOMBA BİR-
Çocuk 27 yaşında, hiç evlenmemiş.

-BOMBA İKİ-
Önce çocuğun ailesi programa bağlandı. Eğer evlenirsen seni reddederiz dediler.

-BOMBA ÜÇ-
Sonra hatunun ailesi daha doğrusu kızlarından biri konuştu, onaylamıyoruz dedi. 

-BOMBA DÖRT-
Stüdyodakiler (daha doğrusu “tribün”dekiler, olm her çift için “tribün tayfa” mikrofonu elden ele dolaştırıp yorum yapiy la. Böyle bi Rıdvan Dilmen edasıyla gol olur diyeni var, Ahmet Çakar edasıyla senin sigortan yok evin yok araban yok nası evlenicen diyeni var. Ciddi tırstım programdan.) de çocuk için “bu çocuk baba olmadan dede mi olacak yani şimdi” dediler. Düşünsenize la, çocuk hiç evlenmemiş, hatunla evlenirse torun torba sahibi olacak o yaşta. Püü dedim rezil. Demedim. Şaka. Deli gibi güldüm karnım ağrıdı.

-BOMBA BEŞ-
Tribündeki tehlikeli amcalardan biri “sen daha olgunlaşmadın bile çocuğum” cümlesini sarf etti. 

-BOMBA ALTI-
Yine tribünden orta yaşlı bir bayan “bu çocuğun evi mi var sigortası mı var hiçbir şeyi yok napıcan” dedi, sonradan öğrendim ki söz konusu hatunun oda arkadaşıymış. LAN? Bunlar tribüncenek otelde mi kalıyorlar?

-BOMBA YEDİ-
Mevzu buraya nasıl taşındı orayı takipleyemedim sanırım dalmışım falan ama, yine tribünden bir teyzemiz 27’lik genç çocuk için, “çocuk istemiyorum dedi az önce, insan çocuk istemez mi, İNSAN MEYVESİNİ İSTEMEZ Mİ” dedi. Offff duygularımı kelimelere dökemiyorum.

-BOMBA SEKİZ-
Bütün bunlara rağmen çiftimiz ne diyor dersiniz? “Cuma günü yüzük takıcaz biz” dediler. Zuhal topal çocuğa, neden bu kadar ısrar ediyorsun, aşık mı oldun dedi. O ise tüm soğukkanlılığıyla, ETKİLENDİM dedi ve noktayı koydu. Etkilendiysen evlenicen arkadaş. Çok önemli. Aşık olmana gerek yok etkilendiğin an iş biter. ahdggahfghe bunun üzerine Zuhal Topal yapıştırdı: “ohoo her etkilendiğimizle evleniceksek 28746278 kere yüzük takmamız lazım” dedi. Sayıyı ben abarttım tabii o daha insancıl bi şey söylemişti.

-BOMBA DOKUZ-
Noktayı stüdyodakilerin söyledikleri ve ailelerin ısrarcı olumsuz tavırları koydu, çocuk, hepinizden özür diliyorum hepinize teşekkür ediyorum diyerek vazgeçti. Zuhal Topal da, evet bu doğru karardı sen doğru olanı yaptın, tamam illa herkes yaşıtıyla olacak diye bir kural yok ama o kadar farklı yaşamlarınız var ki diyerek olayı kapattı.

Bir izdivaç programının sonuna geldik. Bu ara Zuhal Topal’da Mehmet bey diye (Mehmet bey beraber okunuyor) bir amcamız revaçta. Bembeyaz saçları, yatları katları arabaları olduğu için her gelen talibi dünya güzeli. En son bugün kendinden yaklaşık 20 yaş küçük prenses gibi bir hatun geldi. Bakalım Mehmet bey kimi seçecek. Çoh heyecanlı. İlk izlediğim günden beri her gün zor bekliyorum izdivaç saatinin gelmesini.

İŞTE BU KADAR SIKILDIM BEN TATİLİN SON HAFTASINDA. İnsanların içine karışacağım, sosyalleşeceğim Bornova günlerini özlemle ve merakla bekliyorum.

Ben Süpersonik Sam. Memleketten bildirdim.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

