Bizim Emre çoğoş bi insan.

Soyadı Aydın olan Emre yani. Nedense yazdıklarından ve İzmir’e olan sevgisinden dolayı hep arkadaşımmış gibi gelir kendisi de, ondan bizim Emre derim ben. Ne şımarığım dimi. Olsun iyi böyle.

çok teşekkür ederim. =)

bu son iki ödül ve her şey için.

yanımda yürüdüğünüz için.

düşersem beni tutmak için uzanacak ellerin varlığını bilmek,bir hayalin peşinde koşarken arkamdaki binlerce insanın nefesini hep hissedebilmek,o hayali paylaşabilmek,
birsürü ödül,birsürü konser ve karşı karşıyayken gözlerimizin birlikte hep gülümseyişi ve birlikte hep ve hep birlikte,
ve öğrettikleriniz,-teşekkür ederim-in sürekli hafifleşmesi,anlamdan düşmesi ve -ne desem az-lar birsürü,birsürü birsürü…

değil mi ki otuzbeş yıl sonra sizler orta yaşlarda olacaksınız ve ben oturarak şarkı söylüyor olacağım muhtemelen ve seyrek saçlı ve kilolu ve yaşlanmış,o zaman çocuklarınızı da kocaman öperim yanaklarından =)

bazılarımız gözlüklü olur değil mi otuz beş yıl sonra?ve bazılarımızın büyümüş olmaz mı gözlük numaraları?

koca koca gözlük camlarından gülümseriz karşılıklı o vakit. =)

olmaz mı?

(14 Mayıs 2008)

Çok hoşuma gitti. Buraya koymadan edemedim. Samimi, sevenleriyle bu kadar içten konuşan yeni nesil şarkıcı görmedim de ben pek. Ondan bi şaşırdım artı sevindim. Ne güzel. Seviyorum la seni Emre.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

