Tüm Kasım’dan kalma çiçekler gibi.

Hayır bu defa gecenin bu saatinde “ağzıma sıçan” Radiohead değil, Placebo değil, Eddie hiç değil.
İşte bu.

Bir süredir varmış bu şarkı. Daha önce dinleyemediğime üzüldüm, hayır filmle haşır neşir olmadım henüz. Şarkının adı dinlememe sebepti, malum, YAZ. Fakat daha sonra şarkının sözlerinde, doğduğum ay olmasının yanı sıra yılın çok sevdiğim zamanları olduğu için hoşuma giden Kasım ayıyla alakalı bir satır görünce şöyle bir durdum.

Şarkı devam etti, ben yinelemeyi açtım.

Ah ne çok özledim seni 
Bir bilsen ah bir görsen
Sonbaharlarım gelir
O yaprak hiç düşmez
Hepsi bitti hepsi bitti
Hepsi kaybolan günlerdi
Bir yalnız sen bir yalnız ben
Bizi ne nasıl tüketti ki

Belki unuturuz onu
Tüm Kasımdan kalma çiçekler gibi
Arasına koyarız şarkı yazdığımız
Kırık hayaller saklı defterin…

Belki de saklarız onu
Kalbimizde bir delik açar gibi
Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler bir gün
Yine yazı bekleriz…

Ah ne çok özledim seni
Bir bilsen ah bir görsen
Sonbaharlarım gelir
O yaprak hiç düşmez
Seni bekler yağmurlarım
Öyle bir yağar ki hiç dinmez
Sonra yedi bahar geçer
O yaz hiç, hiç gelmez

Belki unuturuz onu
Tüm kasımdan kalma çiçekler gibi
Arasına koyarız şarkı yazdığımız
Kırık hayaller saklı defterin…

Belki de saklarız onu
Kalbimizde bir delik açar gibi
Belki denize ulaşır içimizdeki nehirler bir gün
Yine yazı bekleriz…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Tüm Kasım’dan kalma çiçekler gibi.

  1. D!mple Rock says:

    “Yapıştır oğlum!” süpermiş yalnız :]
    TNK sevmezdim pek ama söyle ruhum diye bir şarkıları var, hastası oldum. Bu da hoş yine..

  2. Benim de sevdiğim tek şarkıları söyle ruhum'du bi de bu oldu🙂

Leave a Reply

