Hasret.

Annemle babamı özler gibi özlüyorum.

Belki de onları sever gibi seviyorum?

Her ne olursa olsun, her ne yaparlarsa yapsınlar, bazen üzseler, hatta ağlatsalar, kırsalar bile; günden güne çoğalan, ilk günkünün aynısı olmaya devam eden, anlatmakta hep zorlandığım sevgi.

Direc-t – Hasret.

*

Abberline’ı eskiden bu kadar çok özlemiyordum -özleyemiyordum- çünkü hiç onunla yaşamamıştım. Onu görmeye gittiğim zamanlar hep kısıtlıydı, oysaki bizi yan yana bir yere kapatsalar haftalar da geçse aylar da geçse çıkmak istemezdik. Kısıtlı vakitlerden 4 (yazıyla dört) seneyi paylaşmacalara; ne kadar uzakken ne kadar gerçek oluverdi birden değil mi? Tek çocuğum, doğal olarak kardeşim ya da ablam/abim olmadı benim. O duyguyu hiç tadamadım, büyük ihtimalle sizin tattığınız şekilde tadamam ömrümün sonuna kadar. Ama yine de birini hayatına kardeşim diyerek almanın ne anlama geldiğini daha iyi öğrendim, “canından can” ağladığı için farkında olmadan ağlamaya başlamanın nasıl bir duygu olduğunu gördüm. Değişik. İçimi kemiriyorlarmış gibiydi. Evet aynı böyle.

*

İlk defa bu kadar yoğun olduğu için, ilk defa bu kadar çok insanı bu kadar çok özlediğim için bu duyguyla alakalı ufak bir şeyler yazıyorum.

Ve hasret yazdığımda hemen arkasından nokta getiriyorum. Çünkü gerisi yok.

*

Ne zaman olacağı önemli değil, bir gün, sadece ölmek için, onunla beraber deli gibi içtiğim 
arkasından Alsancağa, deniz kenarına gittiğim
aynı gökyüzüne bakarken 
damarlarımda dolaşan yüksek dozda alkol ve O‘nun neden olduğu bir ölüm istiyorum.
Dolunay olsun.
Yaz olsun. Üşümesin o çünkü.
Olur mu?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

