Into The Wild

I read somewhere… how important it is in life not necessarily to be strong… but to feel strong.


Biliyorum hepiniz bu filmi izlediniz… Ama ben yeni izliyorum. Napabilirim?


“Society, man! You know, society! Cause, you know what I don’t understand? I don’t understand why people, why every fucking person is so bad to each other so fucking often. It doesn’t make sense to me. Judgment. Control. All that, the whole spectrum.”


I think careers are a 20th century invention and I don’t want one.”


Eddie Vedder’ı da kınamaktan sıkıldım artık. Nerede ne zaman olursa olsun illaki insanın ağzına sıçıyor işte. Çıksa hayatımdan.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Into The Wild

  1. yo hayır için rahatlasın diye söylüyorum ,ben hala izlemeyen malesef izlemeyen tayfadanım.bu MÜTÜŞ olduğunu duyduğum filmle beraber izlemediğim o kadar çok kaliteli film var ki benim bloga nasıl ben bugun bunu bunu izledim diye yazacağım onu düşünüyorum.anlıyorum seni.amma ciddi ve kasıntılı bir yorum oldu bu yea.

  2. hehe yalnız olmadığım için sevindim açıkçası birileri sen bunu nasıl daha önce izlemezsin diye başıma kakacak diye düşünmüştüm🙂 hepsini izle. hepsini yaz. belki benim de izlemediğim kaliteli filmler vardır içlerinde, senin yazdığını görünce izlerim?

  3. moiraine says:

    aşığım.oh sonunda izledin ^.^

Leave a Reply

