Can’t Hardly Wait

Bu filmi daha önce isteyip de izleyemememe neden olan her şeyin ağzını burnunu dağıtmak istiyorum.


Bir kere caanım hatunum JLH başrolde olduğu için edindim ben bu filmi. Bünyesinde Star Wars ve Pearl Jam muhabbetleri barındırmasının yanı sıra, ezik ama çılgın sarhoş delüğanlının partinin ortasında Paradise City’yi söylediğini belirtmek isterim. ÇOK TATLI BİR FİLM BU.


Hayır bir de bizim Marshall‘ın birdenbire ortaya çıkışı ve Melissa Joan Hart hatununun “sign my yearbook” çığlıklarıyla oradan oraya koşuşturması baya sürprizdi. 


Vallahi 10 Things I Hate About You etkisi bıraktı. Çoh eğlendim. Bir de lise günlerini düşündüm, aman iyi ki geçmiş dedim amma velakin sonra baktım ki bu liseli stayla filmleri bile baya uzak kalıyor şimdi, demem o ki yaşlandık.

 
Yıl 1998, yaş 19.

 
Yıl 2010, yaş 31.

Evet, büyümek denen bir şey var. Aranızdan birkaç uyuz çıkıp yaşlanmak denir ona da diyebilir ama bu gördüğünüz hatun benim için hep taş kalacak. Yirim.

Beni ona deli gibi benzettikleri için bu kadar çok sevdiğimi bilmiyorsunuz tabii asahfkjashfjk
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

