Bu Oscar hadisesi her sene sinirimi belli ölçüde bozuyor.

Johnny Depp’in seneler seneler içinde Oscar’a aday gösterilip alamamasından çok, aday bile gösterilmediği zamanlar sinirim oynuyor benim. Alice In Wonderland, dude. O filmdeki oyunculuğunu ödüllendirmeyecekseniz neyi ödüllendireceksiniz? Heath Ledger’a yaptığınız gibi öldükten sonra (YOK ÖYLE Bİ DÜNYA DA, VARSAYALIM Kİ) mı Oscar’lık yapacaksınız adamı.

Neyse ki bireysel olarak olmasa da Alice In Wonderland üç dalda aday olmuş, vay be ne dünya kardeşim, Social Network gibi vasat bir film nasıl oluyor da sekiz dalda aday oluyor. SEKİZ! Kafanız mı iyiydi bilmiyorum ama eğer öyleyse gerçekten çok iyiymiş.

Social Network’le birlikte aday olduğu bütün dallarda Black Swan alsın istiyorum ödülü. Bir de Alice In Wonderland üçlesin. Gerisine karışmıyorum, bana ne, siz karışın dilerseniz diye buraya bir şey yapıştırdım.

27 Şubat günü görüşürüz.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Bu Oscar hadisesi her sene sinirimi belli ölçüde bozuyor.

  1. Ancelik. says:

    Social Network gibi 'feysvari' bir film oscar'ı alırsa eğer,*uygunkelimeyokburasıiçin* çok saçma yani. Black Swan, kesinlikle.

  2. İşte o zaman Oscar'a olan az inancımı da yitiririm şahsen ben.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s