Yarasın!

Son derece aptal bir gün. Sabahın köründe YGS parası yatırmak için bankaya gitmeceler, o çok sevdiğimiz ÖSYM’nin her sene istisnasız çözemediği sistemle ilgili sorundan dolayı yurda geri dönmeceler, 14.30’daki sınavdan önce bankaya tekrar gidip bu kez sıranın çok olmasından parayı yatıramamacalar, 15.30’da sınavdan apar topar çıkıp koşturarak aynı bankanın başka şubesinde o serveti (35 TL) o piç sınava girmek için yatırmayı başarmacalar, falan. Bankalardan ve banka işlerinden nefret ediyorum. Bankacılardan da, güler yüzlü olanlar hariç. Şey pek güler yüzlüsüne bu güne kadar rastlamadım da.

***

Yaklaşık 15 dakika önce içimden gülmekten geberdiğim bir olay geldi başıma, Bornova metro’dan 525’e biniyorum yurda gitmek için. Son derece kendi halimde, omzumda çanta, kulağımda kulaklık, elimde telefon, tek kişilik oturağın tekine oturuyorum. Otobüse yeni binen delüğanlılardan birisi önümden geçerken şöyle bir bakıyor. Sonra bir arkamdaki oturağa oturuyor. Delüğanlının varlığı hiç umurumda olmuyor, ta ki omzumdan dürtene kadar. İlkinde yanlışlıkla oldu sanıp bakmıyorum, ikinci kez olunca bi zahmet kulağımdaki kulaklığı çıkarıp arkamı dönüyorum.

-Şey, öğrenci köyüne mi gidiyorsunuz?
+Evet?
-Gerçekten mi?!
+Evet??
-Ya şey, ben yurda bira sokucam da, girerken elimizde torba görünce bakıyorlar, çantaları aramıyorlar, sizin çantaya koyabilir miyiz?
(Tam yerine geldin evladım! Zaten bu tepedeki kuş beyinlilerin son zamanlarda yaptıklarına gıcığım, ver coşkuyu, ver birayı, sokayım içeri anasını satayım!)
+Çanta da dolu ama… Kaç tane var?
(2 şişe çıkardı torbadan, hell yeah bebeyim alem yapıcanız dimi oda arkadaşınla dedim içimden)
+Tamam bi bakayım sığarsa hallederiz.

Dedim ve stratejik şekilde koydum biraları çantaya. Küçük de olsa böyle suça can kurban.

Delüğanlı defalarca teşekkür etti tabii. Girdik yurda, güvenlikten birileriyle konuştu, ben önden gidiyorum son derece kuul’um, sonrasında geldi bu yanıma. Meğersem bu akşam tanıdık bir güvenlikçi varmış hiç gerek yokmuş aslında kasmaya. Amaan dedim boşver sen işini sağlama aldın işte fena mı. Madem öyle ben bu biraları vereyim sana dedim lönk diye de çıkardım ikisini birden, afiyet olsun dedim, tekrar teşekkür edip iyi akşamlar dileyerekten gitti.

İçin lan, yarasın koçuma.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Yarasın!

  1. moiraine says:

    hahahahahahahahaha çok iyi ya son günlerde yaşanan en komik hadise bu sanırım😀

  2. :))
    Öğrencilerin baya bi duasını almışsındır :))

  3. tebrkleri bi borc bldm sana =))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s