Strange infatuation, isn’t it?

Bizim bloğun aşağı katına gelip sevgilisiyle el ele göz göze halde uzun uzun konuşan ve sonra defolup defolmadığını bilmediğim o salak çocuk var ya, ondan nefret ediyorum. O çocuk ben gecenin 3’ünde çok güzel yağmur yağıyor diye yalın ayak aşağıya inip dışarıya çıkarken AYNI YERDE AYNI ŞEKİLDE duran ve benim kulağımda kulaklıklarla o tipte dışarı çıktığımı görünce mal mal bakan çocuk işte. O kadar geri zekalısınız ki anlatamam. İnşallah ayrılmazsınız da ayrı ayrı geri zekalılar olarak ortalıkta gezeceğinize 7/24 beraber durursunuz.

***

Sinirlendiğimi, berbat şeyler olduğunu, hayata küstüğümü falan düşünmüş olmalısınız önceki bloğumu kapatıp buraya geçtiğimi görünce. Hayır sinirlenmedim kimseye. Hayata da küsmedim. Geçtiğimiz cumartesi hayatımın en karmaşık, en önemli, en değişik günü oldu. Ne hissetmem gerektiğini bilmediğim için koca bir boşluk hissettiğim ve bu duygunun adını koyamadığım bir gündü; size anlatsam siz de bir isim bulamazsınız büyük ihtimalle. İlk kez bu kadar deli bir şey yaptım ve tek sorun zamanlamanın berbattan da öte oluşuydu; ve hayatımdaki en önemli iki insanın benim yüzümden üzülmüş olması beni kahretti. Hala da kahrediyor.

Bunlar yetmiyormuş gibi ertesi akşam, şok edici bir şekilde elin kızından bir yakınımı kaybettiğimi öğrendim, büyük ihtimalle hayatım boyunca duymaktan en çok nefret edeceğim cümleyi duyunca çığrımdan çıktım, iki tane aptal sınav yüzünden bunu ailemden değil de benimle gram alakası olmayan insanlardan öğrenmiş olmam, ve sonrasında o kayıp çok canımı yaktı. Ben bu zamana kadar hiç bu kadar yakınımda birini kaybetmemiştim, belki ondan hala inanamıyorum. Onu geçtim, daha geçen hafta anlamı ölüm haberi almak olan bir rüya görüp sabah uyandığımda kimse ölmesin nolur diye saatlerce ağlamıştım, çok korkmuştum. Bundan böyle herhangi bir şekilde rüya görmek istemiyorum. İSTEMİYORUM.

Önceki bloğu neden terk ettiğime gelecek olursak. Bu iki berbat olay bu şekilde üst üste gelip beni mahvedince hıncımı böyle şeylerden aldım. Zaten çok isteyerek yazmıyordum oraya, daha fazla dursun istemedim, ordaki hiçbir yazı yedeklenmeye değecek yazılar değildi, o yüzden gözüm kapalı sildim hepsini. Yok efendim hayır, keşke silmeseydin anıların onlar senin diyorsanız, tek bir şey söyleyeceğim; benim belki de silmeye kıyamayacağım tek yazılarım, O’nun için yazdığım blog’takilerdir. Ve zaten ömrüm boyunca o bloğu okumak bir yana, o sayfayı açmayacağım bile. Üzüleceğimden, kahrolacağımdan falan değil. O’nun her satırını okumuş olduğunu bildiğim yazılara nasıl bakabilirim sanıyorsunuz, hem de söz konusu yazılar hayatımda yazdığım en içten, en samimi yazılarsa. O blog, 24 yazısıyla beraber, öylece duracak, ne kimse başka bir şey yazacak, ne de tek bir yazı silinecek. En önemli varlıklarımdan biri o tek satırlık link.

Ve sizlere şunu söylemek isterim, cumartesi günü, BÜTÜN GECE AYNI ŞARKIYI DİNLESEM ÖLÜR MÜYÜM diye düşünmüştüm; ÜÇ GÜNDÜR aynı şarkıyı dinliyorum, ve evet şey, henüz ölmedim. Öldürmeyen ama sürüm sürüm süründüren şarkının kimliğini açıklayacak olursam;

Placebo – Without You I’m Nothing.

Her ne kadar şarkının adı hakkında yeteri kadar düşündüğüm takdirde çok uzun bir yazı yazabileceğimi ve bu yazının ana fikrinin o olmadan bir hiç olma hadisesine katılmadığım gerçeği olsa da, bu şarkı insanın sadece ağzına sıçıyor, sözleriyle, gitar solosuyla, Brian’ın sesiyle, David Bowie’yle beraber söylenmiş versiyon dinlendiğinde o ikiliyle, her şeyiyle.

İstersem bir şarkının içinde yaşayabileceğimi söylüyorum ya, işte üç gündür bu şarkının içinde yaşıyorum ve büyük ihtimalle uzun zaman da oralarda olacağım.

Ve eğer bir gün deli gibi Black dinlemeye başlarsam, bilin ki tüm hayatım o şarkının içinde geçecektir. Ve ben buna kaç sene katlanabilirim, dayanabilirim, bilmiyorum. Bunun bu kadar zor olabileceği aklımdan hiç geçmemişti.

Ama düşününce, ZOR İŞTE. Hem de çok.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s